رپورتاژ چیست؟
نوشته شده توسط : رضا

رپورتاژ یا رپرتاژ چیست؟

تعاریف متعددی برای رپورتاژ آگهی وجود دارد که می خواهیم به توضیح همه ی آن ها بپردازیم:

رپورتاژ به نقل از وب سایت بازاریابی چیست؟

رپورتاژ را می توان قالب و شکل چاپی معرفی کرد که برخی از شرکت ها یا سازمان ها برای آن به صورت بی طرف هزینه می کنند تا محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند.

رپورتاژ به نقل از ویکی پدیا چیست؟

رپورتاژ آگهی به نوعی از آگهی می گویند که در قالب گزارش ارائه می شود. در واقع مخاطبان گمان می کنند که یک گزارش بی طرف برای آن ها ارائه شده است در صورتی که این گزارش در واقع یک  تلاش سازمان یافته برای تقویت جنبه های ذهنی یک محصول در ذهن آن ها می باشد.

رپورتاژ به نقل از وب سایت های لینک سازی چیست؟

در این جا منظور از تبلیغ رپورتاژ، تبلیغ یک شرکت یا سازمانی است که در قالب تصاویر و توضیحات کامل به همراه لینک به عنوان یک مطلب در سایت دیگر منتشر می شود.

رپورتاژ به نقل از وب سایت ویرلن چیست؟

به نقل از وب سایت ویرلن رپورتاژ آگهی جز بهترین روش های برند سازی و تبلیغات اینترنتی می باشد که برند های بزرگ دنیا از آن برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی به دلیل این که تبلیغات به صورت غیر مستقیم می باشد بیشتر مورد اعتماد مخاطبان قرار می گیرد.

تمام این تعاریف به نوعی درست هستند اما اگر به زبان ساده و کلی بخواهیم رپورتاژ را توضیح دهیم، باید گفت رپورتاژ یک خبر است که به صورت یک مصاحبه یا گزارش و یا یک مقاله در سایت های خبری منتشر می شود که می تواند شامل یک تیتر خوب و یا چند مطلب و تصاویر جذاب باشد.

چگونه یک رپورتاژ پر بازدید بنویسیم؟

در ابتدا شما باید ببینید چه معیارهایی بر موفقیت در بازاریابی آنلاین به کمک رپورتاژوجود دارد بنابراین باید به این نکات توجه کنید:

  • باید بدانید رپورتاژآگهی در بهبود رتبه سایت شما بسیار تاثیرگذار است.
  • رپورتاژ خود را در خبرگزاری های معتبر منتشر کنید زیرا باعث افزایش اعتبار برند شما می شود.
  • رپورتاژ خود را به صورت کمپین در تعداد زیادی از سایت های خبری معتبر منتشرکنید تا به برندینگ شرکت شما کمک کند.
  • برای رپورتاژ خود متن خوب بنویسید که مورد توجه کاربران باشد و آن را درسایت های مختلف و شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

نکات قابل توجه از نظر خبرنگاری و بازاریابی :

متن رپورتاژ شما نباید فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشد بلکه باید برای مخاطب جنبه یک خبر و یا مقاله نیز داشته باشد.

همیشه تبلیغات مورد توجه مخاطبان آن هایی بوده که به صورت غیر مستقیم تبلیغ می کنند .

برای تاثیر بیشتر رپورتاژ خبری آن ها را به همراه تیترهای جذاب خبری منتشر کنید.

سعی کنید از تکرار متن های سایت های دیگر بپرهیزید و از مطالب جدید استفاده کنید.

به کمک رپورتاژ سئو سایت خود را ارزشمند کنید!

در محتوای رپورتاژ خود از سه کلمه کلیدی استفاده کنید و آن ها را به سایت خود لینک دهید.

کلمه ی اول را به صفحه اول سایت خود و سایر کلمات را به صفحات داخلی لینک دهید.

برای لینک دادن کلمات کلیدی از واژه های مرتبط که در سایتتان وجود دارد استفاده کنید.

در این جا  ما سعی کردیم نکات کلی در مورد رپورتاژ را برای شما بیان کنیم امید است این مطالب برای شما مفید بوده باشد. برای اطلاع بیشتر از چگونگی استفاده از رپورتاژ که به ارتقای رتبه سایت شما کمک کند و مشاوره رایگان به سایت ما مراجعه کنید.

http://zarinseo.ir/index.php/seo-services/reportage

 

 





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: